אחת הדרכים הרבות לשיפור ההתנהגות הארגונית היא יצירת תרבות חברה. תרבות החברה צריכה להיות מתועדת באופן ברור ומתקשר באופן קבוע. תרבות זו יכולה להדריך את התנהגות העובדים בחזרה למסלול ולעזור לעצב את הארגון ליעילות מקסימלית. מנהיג יעיל מקבל את ההחלטות הנכונות עבור הארגון ומתקשר עם החלטות אלו לעתים קרובות ופעילות. על הארגון לכבד גם תרומות ומאמצים אישיים. הנה כמה דרכים לשפר את ההתנהגות הארגונית:

ראשית, להתמקד בהתנהגות העובדים. בכל הנוגע לביצועים אנושיים, על הארגונים לספק כלים מתאימים, גמול ותמריצים. בכל הנוגע לשיפור ביצועי העובדים, על הארגונים להציב מטרות ולתגמל את מי שמשיגים אותן. על ידי הצבת מטרות ושילוב מנגנוני משוב, ארגון יכול ליצור תרבות שמעודדת את איכות העבודה הגבוהה ביותר. בסופו של דבר, העובדים יתפקדו טוב יותר אם הם יהיו מעורבים בעבודתם.

שנית, לשפר את ערך הלקוח. כאשר הארגון יעיל, הלקוחות מרגישים מוערכים והמוניטין שלו משתפר. זה משפר את חוויית הלקוח ואת איכות השירותים הכוללת. ארגונים שמטרתם אפקטיביות הלקוחות מציבים את צורכי לקוחותיהם במקום הראשון ומגיבים למשוב מהלקוחות. כמו כן, כולם פועלים למען אותה מטרה. כך גדל הסיכוי שהארגון ישיג את מטרותיו. לבסוף, ארגון עם מוניטין גדול יהיה מוצלח יותר במשימתו.

פרטים נוספים: https://www.m-ziv.co.il/