ציפוי נגד שריטות עוזר לשמר את החיים של מוצרים שונים. שעונים ומכוניות יכולים בקלות לגרד את פני השטח, במיוחד אם הם בשימוש במשך זמן רב. ננוטכנולוגיה מתקדמת פיתחה טכנולוגיה זו שניתן ליישם על משטחים רבים כדי למנוע שריטות. שריטה היא חתך של עומק מסוים. ככל שהשריטה חמורה יותר, כך יהיה קשה יותר להסיר אותה.

על המדענים להבין תחילה את עקרונות העיוות כדי ליצור ציפוי עמיד בפני שריטות. הלבוש של החומרים עובר תהליך שנקרא ”מתכת אלסטומר”. הגמישות של החומר היא מאפיין קריטי, שכן הוא קובע כמה חומר מסוגל לעמוד בפני שריטות. ציפוי נגד שריטות יכול לשפר את עמידות החומר.

איך ציפוי נגד שריטות יכול לחסוך לכם כסף?

ציפוי נגד שריטה הוא סרט דק העשוי משרפים סינתטיים אשר נוסח כדי למנוע שריטה מלפגוע במשטח. שכבה נגד שריטה יכולה להאריך את חייו של מוצר ולהגן על מרכיביו. רבים סקרנים לגבי הטכנולוגיה והיתרונות שלה. המידע הנכון יעזור לך לקבל החלטה מושכלת האם מצופים נגד שריטה מתאימים לך.

חומרים נגד שריטה שולטים בגמישות החומר. הם מגבירים את הערמומיות ומפחיתים את הגמישות. הגמישות הפוחתת מובילה ליצירת סדקים זעירים. משטח שאינו מסוגל להתאושש מאפס ייפגע. ציפוי נגד שריטות יקטין את הסיכון לפיצוח מיקרו. בהתאם ליישום, ציפוי נגד שריטה הוא הבחירה המושלמת.

המפתח לציפוי יעיל נגד שריטה הוא שליטה על עיוות אלסטי. זהו סרט דק העשוי מחומר בעל מאפיינים מסוימים היכולים להפחית או למנוע שריטה. שכבה דקה של ציפוי עמיד לשריטות יכולה להפחית את הנזק ב-80 אחוז. ציפוי באיכות גבוהה גם יתנגד שריטות ולשמור מכשיר נראה נהדר במשך זמן רב.

ציפוי האנטי-שריטה הטוב ביותר הוא לא קשה מדי ליישום. הציפוי מיושם על ידי טבילת גלגל העיניים בתמיסה מיוחדת. הציפוי מיושם באמצעות נוזל אולטרה-סגול מבוסס ממיס. זה מציע שקיפות אופטית והתנגדות שריטה. מעילים ברורים יכולים להיות רכים או קשים, לכן חשוב לדעת את עובי הסרט לפני שהוא מיישם אותו על עדשה.

מעילים נקיים באים במגוון מרקמים. ASTM D3363 הוא סטנדרט המודד התנגדות שריטה. קשיחות של עיפרון היא סטנדרט שבודק את הקשיות. 'לעיפרון כתיבה באורך 2 אינץ יש קשיחות של ה. הציפוי עמיד בפני גירוד אפילו העיפרון הקשה ביותר. המעילים הברורים גם עמידים בפני שריטות.

ציפוי נגד שריטה מוחל על משקפי בטיחות. אף שציפוי זה אינו קבוע, מומלץ מאוד להפיל משקפיים או לנגב. זה רעיון טוב לטפל גם בעדשות המשקפיים של הילדים שלך. סביר יותר שילדים יפלו או יגרדו אותם. ציפוי עדשות נגד שריטה יגן על העיניים שלך מפני נזק אפשרי. זה גם ישמר את היופי והאיכות של משקפי הראייה שלך.

כמו כל התנגדות ציפוי מגן שריטה יכול להצביע כמה קשה ציפוי הוא. ציפוי עמיד לשריטות יגן על העדשות שלך מפני שריטות הנגרמות על ידי טיפות או ניגוב תכופים. ניתן ליישם מעיל ברור העמיד בפני שחיקה. מערכת ההתייחסות D3363 ASTM משמשת כדי לקבוע את הקשיות והעמידות של מעיל ברור. בדיקה זו בוצעה על 14 סוגי עפרונות, כולל עט כתיבה # 2.

מעיל ללא שריטה מגן על עדשות מפני שריטות. למרות שציפוי זה אינו חסין שריטות זה יכול להפוך את העדשות שלך פחות נוטות בליטות ושריטות. זה יכול להגן על העדשות שלך מהתקפות כימיות ולשפר את הבהירות שלהם. ציפוי יכול גם להגדיל את העמידות של העדשות שלך. זה חשוב כי זה יכול להגן מפני שפשופים.

למידע נוסף על ציפוי נגד שריטות, לחצו כאן: https://www.hameyashrim.co.il/%D7%A6%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%99-ppf-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/